Maantaina kokoontunut Keski-Suomen hyvinvointialueen niin sanottu rokotenyrkki totesi kokouksessaan, että influenssa- ja koronakausi näyttää Keski-Suomessa lähenevän loppuaan. Yleensä influenssakauden loppu nähdään huhtikuun lopussa. Muita hengitystieinfektioita ja noroviruksen aiheuttamaa vatsatautia sen sijaan esiintyy alueellamme vielä jonkin verran, mutta tilanne on niidenkin osalta rauhallinen.
Keski-Suomen hyvinvointialueen tuore johtaja Piia Vuorela ei jätä pieniä paikkakuntia pulaan: – Meillä on velvollisuus järjestää palvelut kaikille
Keski-Suomen hyvinvointialueen tuore johtaja Piia Vuorela ei pelännyt tarttua vaativaan...
