Kiitos, että on olemassa Aurinkopalsta. Se, että muistetaan elämän aurinkoisia puolia, tekee minut onnelliseksi. Uusi S-market myös. Taitaa nähdä pitemmältäkin suun muodosta, että Uuraisiltahan tässä ollaan!
Kirjautuminen
Digilehdet
Uusimmat
- Kuulakärkikyniä ja suurta rakkautta
- Uurainen vaatii elinvoimakeskukselta oikeudenmukaista kustannusjakoa
- Keski-Suomen hyvinvointialueen tuore johtaja Piia Vuorela ei jätä pieniä paikkakuntia pulaan: – Meillä on velvollisuus järjestää palvelut kaikille
- Toivakan omalääkäri Timo Wihersaari jää pois: – Toivakka on antanut minulle paljon
- Unelmien kesäpäivä tarjosi jokaiselle jotakin
- Osmo Ikonen ylitti itsensä Erikoisjoukot -ohjelmassa – muusikko halusi kokeilla rajojaan vaativassa tv-tuotannossa
- Jälleen datakeskusuutinen Petäjävedelle: Helios suunnittelee datakeskusta Karhukorpeen